Οι εταιρείες διεξήγαγαν τη θαλάσσια δοκιμή του ferry Sunflower Shiretoko, που ανήκει και διαχειρίζεται η MOL Ferry, χρησιμοποιώντας ανανεώσιμο καύσιμο ντίζελ που διατίθεται στο εμπόριο από την συμπατριώτισσα εταιρεία βιοτεχνολογίας Euglena.
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι Oarai στην περιφέρεια Ibaraki.
Σύμφωνα με τους εταίρους, το ανανεώσιμο καύσιμο ντίζελ που χρησιμοποιείται για τη δοκιμή στη θάλασσα είναι κατασκευασμένο από βιομάζα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς αλλαγή των προδιαγραφών των συμβατικών κινητήρων πλοίων που κινούνται με ντίζελ.
Επιπλέον συμμορφώνεται με τους κανονισμούς SOx επειδή, σε αντίθεση με το μαζούτ που χρησιμοποιείται σήμερα, δεν περιέχει θείο, ένα σημαντικό συστατικό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αυτό το βιοκαύσιμο εκπέμπει CO2 στο στάδιο της καύσης, αλλά η πρώτη ύλη βιομάζας απορροφά CO2 μέσω της φωτοσύνθεσης στη διαδικασία ανάπτυξης, επομένως αναμένεται να επιτύχει μια κατάσταση ουδέτερη ως προς τον άνθρακα - ουσιαστικά μηδενικές εκπομπές CO2 όταν χρησιμοποιείται.
Η δοκιμή θεωρείται ως ένα βήμα προς την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG), στόχος που έθεσε ο Όμιλος MOL «MOL Group Environmental Vision 2.1», ο οποίος εξέθεσε την προσέγγισή του στα παγκόσμια περιβαλλοντικά ζητήματα.
Επιπλέον, μεταξύ των πρωτοβουλιών της, η ομάδα υποστηρίζει τη δήλωση «Green Oil Japan» της Euglena, η οποία στοχεύει στην προώθηση της εθνικής στροφής της Ιαπωνίας προς τα βιοκαύσιμα.
«Η MOL και η Euglena εργάζονται για να μειώσουν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της ναυτιλιακής βιομηχανίας και να υλοποιήσουν μια βιώσιμη παγκόσμια κοινωνία ενώ προχωρούν σε φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες», ανέφεραν τα μέρη σε κοινή δήλωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr