Τα τέσσερα VLCC είναι: το Nautilus (2006, 307.284 dwt), το Navarin (2007, 307.284 dwt), το Neptun (2007, 307.284 dwt) και το Nucleus (2007, 307.284 dwt). Καθώς το πρώτο πλοίο παραδόθηκε εκ νέου στις 15 Δεκεμβρίου 2021, θα γίνει κράτηση 4,5 εκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2021, ενώ τα υπόλοιπα 13,5 εκατομμύρια δολάρια θα δεσμευτούν το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Μετά την αναχώρηση αυτών των τεσσάρων VLCC, ο στόλος της Euronav θα αποτελείται από 41 VLCC, 27 κατηγορίας Suezmax, 2 FSO (Floating production storage and offloading) και 2 κατηγορίας V-Plus. Η Euronav υποδέχθηκε πρόσφατα δύο νεόκτιστα στο στόλο της, το Cedar (2022, 157.310 dwt) και το Cypress (2022, 157.310 dwt). Αυτά είναι δύο από τα πέντε Suezmax που θα ενταχθούν στον στόλο της Euronav τα επόμενα χρόνια. Η παράδοση τριών νεότευκτων VLCC έχει προγραμματιστεί για το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Η Euronav είναι μια ανεξάρτητη ναυτιλιακή εταιρεία με στόλο δεξαμενόπλοιων που ασχολείται με τη θαλάσσια μεταφορά και αποθήκευση αργού πετρελαίου. Η Euronav είναι εισηγμένη στο Euronext Brussels και στο NYSE με το σύμβολο EURN.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr