Τα καύσιμα προμηθεύονταν από την Trafigura.
Η MTM είπε ότι η δοκιμή με το μείγμα βιοκαυσίμου οδήγησε σε μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 31,5% για τον κύριο κινητήρα και 23,1% για τον βοηθητικό, ποσοστά που συγκρίνονται μόνο τη χρήση του VLSFO (Very Low Sulphur Fuel Oil).
Ο διαχειριστής του πλοίου σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση βιοκαυσίμων όπου είναι διαθέσιμα και αναμένει να πραγματοποιήσει περισσότερες δοκιμές.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MTM Ship Management, Capt Rajiv Singhal, σχολίασε: «Η αποστολή της MTM ήταν πάντα όχι μόνο να λειτουργεί πλοία με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας, αλλά γενικά να υπερβαίνει τις κανονιστικές απαιτήσεις και να συμβάλλει στην προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας στις θαλάσσιες δραστηριότητες. Ο απώτερος στόχος είναι ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr