Η κίνηση αυτή ακολουθεί την απόφαση της Imabari να κλείσει το κεντρικό της ευρωπαϊκό γραφείο στο Άμστερνταμ στις αρχές του τρέχοντος έτους. Στη θέση του, η Imabari αποφάσισε να δημιουργήσει γραφείο αντιπροσωπείας NSY στην Αθήνα. Η Imabari είπε ότι εργάζεται για το άνοιγμα του νέου γραφείου το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με έγγραφα εγγραφής τοπικών εταιρειών, η NSY υπέβαλε την αίτησή της για άνοιγμα γραφείου αντιπροσωπείας στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους και εγκρίθηκε τον Οκτώβριο.
Στο πλαίσιο της κοινής επιχείρησης NSY, η Imabari και η JMU συνεργάζονται στον τομέα του μάρκετινγκ, του σχεδιασμού, των προμηθειών και της κατασκευής.
Η Imabari και η NSY θα επιδιώξουν να έχουν περισσότερες παραγγελίες από Έλληνες πλοιοκτήτες μέσω του νέου γραφείου. Το δίδυμο εξασφαλίζει το μεγαλύτερο μέρος των παραγγελιών για νέες κατασκευές από Ιάπωνες ιδιοκτήτες ή την ευρύτερη περιοχή της Ασίας, μέσω ισχυρών εμπορικών σχέσεων με εταιρείες όπως η Evergreen και η Wan Hai Lines.
Μεταξύ των σχετικά λίγων επιτυχιών στην Ελλάδα, η NSY κέρδισε μια παραγγελία για δύο πλοία κατηγορίας capesize, χωρητικότητας 180.000 dwt πέρυσι και η JMU κατασκευάζει επί του παρόντος ένα VLCC (πολύ μεγάλο πλοίο μεταφοράς αργού πετρελαίου) για την Alberta Shipmanagement.
Ένα από τα δυνατά σημεία της Imabari και της NSY είναι ένα δημοφιλές πακέτο χρηματοδότησης για νεόδμητα.
Στο πλαίσιο του προγράμματος χρηματοδότησης, η θυγατρική της Imabari Shoei Kisen κατέχει το νεόδμητο πλοίο για καθορισμένη περίοδο βάσει μακροπρόθεσμης συμφωνίας ναύλωσης με τον φορέα εκμετάλλευσης που έχει δικαίωμα αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr