Σε σχέση με την πρόσφατη παράδοση του VLCC με όνομα Julius Caesar από τη νοτιοκορεατική Hyundai Heavy Industries, η εταιρεία ανέσυρε 54 εκατομμύρια δολάρια από την εξασφαλισμένη πιστωτική της διευκόλυνση με τη μορφή πώλησης και επαναμίσθωσης και έχει ναυλώσει το πλοίο χωρίς πλήρωμα για οκτώ χρόνια. Το δάνειο έχει συνήθεις οικονομικούς και άλλους όρους, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής στον έλεγχο ψήφου της εταιρείας και της επιλογής για την Top Ships να αγοράσει ξανά το πλοίο.
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια διευκόλυνση με τον ίδιο χρηματοδότη με ουσιαστικά παρόμοιους όρους για το VLCC Legio X Equestris, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Επιπλέον, η Top Ships έχει συνάψει μία μη δεσμευτική συμφωνία με ένα σημαντικό διεθνή χρηματοδότη για έως και 48,4 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση, με τη μορφή πώλησης και επαναμίσθωσης, της νέας κατασκευής κατηγορίας suezmax, Eco Oceano CA. Η πιστωτική διευκόλυνση θα αποπληρωθεί σε 40 διαδοχικές τριμηνιαίες δόσεις ύψους 0,7 εκατομμυρίων δολαρίων από την ημερομηνία παράδοσης του πλοίου, συν μια δόση «μπαλονιού» ίση με 20,4 εκατομμύρια δολάρια.
Η εισηγμένη στο Nasdaq, ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, με ειδίκευση στα δεξαμενόπλοια έχει επίσης εξασφαλίσει δάνειο έως και 20 εκατομμύρια δολάρια με μια θυγατρική του διευθύνοντος συμβούλου της, Ευάγγελου Πιστιόλη, προκειμένου να χρηματοδοτήσει μέρος του κόστους ναυπήγησης των δύο VLCC. Μέχρι σήμερα, έχουν αναληφθεί 9 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr