Ωστόσο, υπήρχαν και κάποια λιμάνια που ξεχώρισαν από το πλήθος.
Αυτά ήταν το λιμάνι της Tianjin και του Dalian, τα οποία σημείωσαν ρυθμό ανάπτυξης άνω του 10% για τον όγκο των εξαγωγικών εμπορευματοκιβωτίων.
Η διακίνηση φορτίου σε μεγάλα λιμάνια παράκτιων κόμβων αυξήθηκε κατά 4,8% σε ετήσια βάση, ενώ η διακίνηση φορτίου διεθνούς εμπορίου αυξήθηκε κατά 3%.
Οι αποστολές αργού πετρελαίου στα μεγάλα παράκτια λιμάνια επανήλθαν σε ανάπτυξη και σημείωσαν αύξηση 15,1% σε ετήσια βάση. Το λιμάνι του Rizhao σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης άνω του 100%. Επιπλέον, τα αποθέματα λιμένων μειώθηκαν κατά 6,7%.
Οι αποστολές μεταλλευμάτων στα μεγάλα κινεζικά λιμάνια αυξήθηκαν κατά 8,9% ενώ τα λιμενικά αποθέματα αυξήθηκαν 15,2%. Το λιμάνι Ningbo-Zhoushan και Rizhao παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης άνω του 20%.
Στα τέλη Οκτωβρίου, η διακίνηση φορτίου σε τρία μεγάλα λιμάνια του ποταμού Yangtze, Nanjing, Wuhan και Chongqing, αυξήθηκε ελαφρώς κατά 0,6% και ο όγκος των εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε κατά 1,6% σε ετήσια βάση.
Για ολόκληρο τον μήνα Οκτώβριο, η απόδοση της διαχείρισης του φορτίου στα μεγάλα κινεζικά παράκτια λιμάνια αυξήθηκε κατά 0,3% σε ετήσια βάση και ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων σε οκτώ κύρια λιμάνια αυξήθηκε κατά 0,4%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr