Σύμφωνα με ναυπηγικές πηγές, η Nisshin έχει υπογράψει για τρία bulkers χωρητικότητας 82.000 dwt που θα παραδοθούν το 2024. Ωστόσο δεν είναι ακόμα γνωστό εάν η σύμβαση περιλαμβάνει τη δυνατότητα επιλογής για νέα προσθήκη ναυπηγήσεων.
Η τελευταία συμφωνία ανεβάζει τον απολογισμό των kamsarmaxes που έχουν παραγγελθεί στο ναυπηγείο φέτος σε 13 πλοία. Τα προηγούμενα 10 πλοία είχαν παραγγελθεί τον Απρίλιο και έχουν προγραμματιστεί για παράδοση στο διάστημα από τον Ιούλιο του 2022 εώς και το τρίτο τριμήνου του 2023.
Ένα στέλεχος της Jiangsu Hantong αρνήθηκε να σχολιάσει τις δραστηριότητες του ναυπηγείου σχετικά με νέες κατασκευές, επικαλούμενος το απόρρητο της σύμβασης. Η Nisshin δεν ήταν διαθέσιμη για σχόλιο.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως τα τελευταία νεότευκτα πλοία της Nisshin εκτιμάται ότι είναι τα ακριβότερα από αυτά που παραγγέλθηκαν νωρίτερα μέσα στο έτος. Η τιμή τους είναι περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια το καθένα για την τελευταία τριάδα, ενώ τα προηγούμενα είχαν τιμή περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια το ένα. Πηγές ανέφεραν ότι η διαφορά οφείλεται στην αύξηση του κόστους των πλακών χάλυβα και στην έντονη ζήτηση για νεότευκτα πλοία.
Τα εν λόγω πλοία θα συμμορφώνονται με τη Φάση 2 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και τα πρότυπα εκπομπών NOx Tier III. Η εταιρεία έχει την επιλογή να εγκαταστήσει και scrubbers στα πλοία.
Η Nisshin θα παραλάβει σύντομα το πρώτο νεότευκτο bulker μεγέθους handysize που θα ονομάζεται TAC Imola και το δεύτερο πλοίο που θα ονομάζεται TAC Daytona στις αρχές του επόμενου έτους. Τα υπόλοιπα έξι πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr