Αναλυτικότερα στο τρίτο τρίμηνο του έτους τα έσοδα έφτασαν τα $43,1 εκατομμύρια, σε σχέση με $35,5 εκατομμύρια την ίδια περίοδο πέρσι, γεγονός που μεταφράζεται σε 21% αύξηση.
Τα καθαρά κέρδη παρουσίασαν επίσης θεαματική αύξηση ύψους 53%, αφού από $7,8 εκατομμύρια που ήταν πέρσι το γ΄ τρίμηνο, έφτασαν τα $11,9 εκατομμύρια. Το μέρισμα ανά κοινή μετοχή ανήλθε σε $0.62 από $0,41, σημειώνοντας αύξηση 51%. Τέλος, αύξηση παρουσίασε και ο μέσος αριθμός του στόλου της εταιρείας, ο οποίος από 14 πλοία, βρίσκεται πλέον στα 16,6.
Έγινε η παραλαβή δύο πλοίων μεταφοράς LNG («LNGC») στις 3 Σεπτεμβρίου 2021 σύμφωνα με τη συμφωνία που ανακοινώθηκε στις 31 Αυγούστου 2021 για την απόκτηση τριών πλοίων τέτοιου τύπου και ολοκληρώθηκε με επιτυχία η έκδοση μη εξασφαλισμένων ομολόγων ύψους €150,0 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Αξιοσημείωτο είναι επιπλέον το γεγονός πως η εταιρεία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα επιλογής για την απόκτηση τριών επιπλέον πλοίων μεγάλου μεγέθους μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου με συνημμένες μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.
Ο κ. Τζέρυ Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος σχολίασε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε τη συνεχιζόμενη ισχυρή οικονομική απόδοση της εταιρείας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η βελτιωμένη απόδοση αντικατοπτρίζει εν μέρει την ευνοϊκή υποκείμενη δυναμική της αγοράς ναύλωσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και κάτι που είναι επίσης σημαντικό, το αυξημένο μέγεθος του στόλου της Capital Product Partners L.P. με την προσθήκη τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων νωρίτερα μέσα στο έτος και δύο LNGC προς το τέλος του τριμήνου.
Η πρόσφατη έκδοση 150,0 εκατομμυρίων ευρώ σε μη εξασφαλισμένα ομόλογα σε τιμή που θεωρούμε πολύ ελκυστική, μας επέτρεψε να ασκήσουμε την επιλογή για την απόκτηση τριών επιπλέον τελευταίας γενιάς LNGC διπλού καυσίμου, όλα κατασκευασμένα το 2021. Η εξαγορά αναμένεται να χρηματοδοτηθεί με τα έσοδα από τα Ομόλογα, την ανανέωση του υφιστάμενου χρέους και μετρητά. Με την προσθήκη αυτών των τριών LNGC στον στόλο μας και το LNGC «Aristidis I» και τη διάθεση του M/V «Adonis», αναμένουμε μέχρι το τέλος του έτους να ελέγξουμε έναν στόλο 21 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 14 containerships, μεγέθους panamax και post panamax, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, μεγέθους Capesize και έξι τελευταίας γενιάς LNGC, διπλού καυσίμου.
Η απόκτηση και των έξι LNGC αναμένεται να είναι ιδιαίτερα θετική για τα κέρδη και επιπλέον, θα μειώσει τη μέση ηλικία του στόλου μας από τα 10,8 στα 7,8 έτη, αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας».
Ο κ. Τζέρυ Καλογηράτος πρόσθεσε ότι «η αγορά LNG είναι ένας κλάδος υψηλής ανάπτυξης που υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση προς τις μηδενικές εκπομπές αερίων και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε το στόλο μας προς αυτή την κατεύθυνση στην κατάλληλη στιγμή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr