Η Royal Caribbean International της γραμμής κρουαζιέρας λέει ότι η κατασκευή του πρώτου πλοίου που κινείται με το εν λόγω καύσιμο βρίσκεται σε εξέλιξη. Το πλοίο ζυγίζει 307 τόνους και έχει μήκος 90 πόδια.
Αυτό θα είναι το πρώτο από τα τρία πλοία για τη Royal Caribbean International που κινούνται με καύσιμο LNG. Τόσο η χρήση του καυσίμου LNG όσο και οι πρόσθετες φιλικές προς το περιβάλλον εφαρμογές του πλοίου συμβάλλουν στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.
Να σημειωθεί πως το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (ΥΦΑ), είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο για την επίτευξη της «πράσινης» ναυτιλίας, το οποίο εμφανίζεται να χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο όχι μόνο στα κρουαζιερόπλοια αλλά και σε διάφορες κατηγορίες ποντοπόρων πλοίων.
Όπως γίνεται κατανοητό, αυτό το πλοίο θα είναι ένα σημαντικό ορόσημο στο «ταξίδι» της Royal Caribbean να απαλλαγεί από τις εκπομπές ρύπων. Αυτό οφείλεται στην ενεργειακά αποδοτική του τεχνολογία για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Τα πλοία Icon θα λειτουργούν κυρίως με LNG, αλλά θα μπορούν επίσης να κινούνται με καύσιμο από προϊόντα πετρελαίου, για να εξυπηρετούν περιστασιακά δρομολόγια που προσεγγίζουν λιμάνια χωρίς την απαραίτητη υποδομή για την προμήθεια καυσίμου ΥΦΑ.
Το πρώτο της νέας Royal Caribbean Icon Class θα κάνει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο του 2023.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr