Τα πλοία που αγοράστηκαν είναι πέντε panamax χωρητικότητας 4.250 teu και δύο 1.100 teu.
Να σημειωθεί ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν εκτιναχθεί λόγω της έλλειψης της χωρητικότητας που αντιμετωπίζει ο κλάδος.
Μάλιστα, τα panamax δεν ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα πριν από μερικά χρόνια μετά την επέκταση της Διώρυγας του Παναμά το 2016.
Τα πλοία αυτής της κατηγορίας ηλικίας έως και 10 ετών στέλνονταν στα διαλυτήρια λοίων για απόσυρση.
Τα ονόματα των πωλητών των πλοίων, παρέμειναν άγνωστα.
Σε γενικές γραμμές, η ZIM προτιμά να χρονοναυλώνει πλοία, αντί να αγοράζει, ωστόσο, η αγορά είναι εξαιρετικά περιορισμένη στη διαθέσιμοτητα των πλοίων και ένα παραδοσιακό panamax ναυλώθηκε πρόσφατα στα 200.000 $ την ημέρα.
Ο Eli Glickman, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ZIM, δήλωσε: «Από όταν γίναμε δημόσια εταιρεία, η προσοχή μας ήταν να διαθέσουμε κεφάλαια για να ενισχύσουμε τις εμπορικές μας προοπτικές και να δημιουργήσουμε μακροπρόθεσμη αξία μετόχων.
Με την ευκαιριακή απόκτηση αυτών των πλοίων που χρειαζόμασταν, αξιοποιήσαμε την ισχυρή ταμειακή μας θέση και την ευέλικτη προσέγγισή μας για να διατηρήσουμε και να επεκτείνουμε τον λειτουργικό μας στόλο για να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών, ενώ παραμένουμε δεσμευμένοι στην παροχή ανώτερης κερδοφορίας στον κλάδο. Στο εξής, θα συνεχίσουμε να συμπληρώνουμε την κύρια στρατηγική μας για χρονοναύλωση, στη συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων μας, αποκτώντας επιλεκτικά μεταχειρισμένη χωρητικότητα όταν προκύψουν οι κατάλληλες ευκαιρίες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr