Αναλυτικότερα, η δύναμη του στόλου, για πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω, κατέγραψε μείωση της τάξης του 1,0%, τον μήνα Αύγουστο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του ίδιου μήνα πέρσι.
Μείωση είχε καταγραφεί και από το 2019 στο 2020, η οποία ανερχόταν στο 2,1%.
Αναφορικά με την ολική χωρητικότητα του στόλου, για του ίδιου μεγέθους πλοία, αυτή υποχώρησε κατά 4,6%, τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού και από το 2019 στο 2020, την ίδια περίοδο, είχε καταγράψει μείωση ύψους 4,3%.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο παραπάνω πίνακας, στον οποίο φαίνεται ο αριθμός και η χωρητικότητα των πλοίων, για το μήνα Αύγουστο των τελευταίων 3 χρόνων, ανά κατηγορία πλοίου.
Αναλυτικότερα, ο αριθμός των φορτηγών πλοίων το 2019 ανερχόταν σε 417, το 2020 σε 405 και το 2021 σε 393. Παρομοίως τα δεξαμενόπλοια του ελληνικού εμπορικού στόλου το 2019 ήταν 510, το 2020, 477 και το 2021, 449.
Αντιθέτως, τα επιβατηγά πλοία, στα οποία βασίζεται και τουριστικά η χώρα μας από 697 που ήταν το 2019, αυξήθηκαν σε 707 την επόμενη χρονιά και φέτος τον Αύγουστο απαριθμούσαν 721.
Συνολικά, μαζί και με άλλων ειδών πλοίων, φέτος ο εμπορικός στόλος της Ελλάδας, δηλαδή της νο1 ναυτιλιακής δύναμης παγκοσμίως, ανέρχεται στα 1.827 πλοία.
Να σημειωθεί πως η αγορά των αγοραπωλησιών είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη αυτή τη περίοδο, με τους Έλληνες εφοπλιστές να ανανεώνουν τον στόλο τους, σε πλοία πιο σύγχρονα και με γνώμονα –τον μονόδρομο πλέον παγκοσμίως- τα πλοία με καύσιμα μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr