Η TotalEnergies έχει συμμετάσχει σε πολλά έργα δέσμευσης, αξιοποίησης και αποθήκευσης άνθρακα (CCUS), συμπεριλαμβανομένου του Northern Lights στη Νορβηγία, ενώ η Mitsubishi Shipbuilding επιδιώκει ενεργά την εμπορευματοποίηση των μεταφορέων LCO2 καθώς πιστεύει ότι η ζήτηση για αυτά τα πλοία αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον, υποστηριζόμενη από το αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτές τις τεχνολογίες απαλλαγής από τον άνθρακα.
«Τέτοια πλοία θα είναι το κλειδί για να ικανοποιήσουν την αναμενόμενη αύξηση των μεταφερόμενων όγκων CO2 για γεωλογική αποθήκευση που θα προκληθεί από την επιτάχυνση των καθαρών στόχων μηδενικού άνθρακα παγκοσμίως και για την κάλυψη των αναγκών των παγκόσμιων βιομηχανικών εκπομπών», δήλωσε ο Bruno Seilhan, αντιπρόεδρος της CCUS στην TotalEnergies.
Η ιαπωνική εταιρεία, είπε ότι το κοινό έργο αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην εγκαθίδρυση ενός οικοσυστήματος CO2 στον τομέα των μεταφορών CO2, το οποίο θα αποτελέσει ουσιαστικό συστατικό της αλυσίδας αξίας CCUS.
«Πιστεύουμε ότι οι μεταφορείς LCO2 είναι μια αποτελεσματική λύση για την επίτευξη ενός κόσμου απαλλαγμένου από άνθρακα. Θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε ενεργά την ανάπτυξη τεχνολογίας σε συνεργασία με εταίρους που επιδιώκουν την απανθρακοποίηση χρησιμοποιώντας φορείς LCO2, με στόχο τη δημιουργία αγοράς για την αλυσίδα αξίας CCUS», πρόσθεσε ο Toru Kitamura, πρόεδρος της Mitsubishi Shipbuilding.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr