Αναλυτικότερα, πλοία με συνολική χωρητικότητα 142 εκατομμύρια dwt περίμεναν το Σαββατοκύριακο με την Κίνα να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τρίτο αυτής της συμφόρησης, η οποία έφτασε στα 52,7 εκατομμύρια dwt, αντιπροσωπεύοντας το 6% του παγκόσμιου στόλου συναλλαγών.
Η ξαφνική αύξηση της κινεζικής συμφόρησης έρχεται καθώς το Πεκίνο καταπολεμά την απειλή της παραλλαγής δέλτα, με εύρος μέτρων πρόληψης που τέθηκαν πρόσφατα για πλοία που εισέρχονται στα κινεζικά ύδατα.
Μάλιστα, το πρόβλημα συμφόρησης στην Κίνα επηρεάζει όλα τα μεγέθη πλοίων, από capes μέχρι handies. Παράλληλα, τα πλοία που μεταφέρουν σιτηρά έχουν επίσης επηρεαστεί καθώς τα σιλό σιτηρών της Κίνας είναι εξαιρετικά γεμάτα αυτόν τον μήνα.
«Κοιτάζοντας προς τα εμπρός, φαίνεται απίθανο οι πιέσεις που σχετίζονται με την COVID στη λιμενική δραστηριότητα της Κίνας να μειωθούν εν μία νυκτί και με λίγα περιθώρια για επέκταση της χωρητικότητας των σιτηρών, η συσσώρευση γεωργικών φορτίων είναι επίσης απίθανο να μειωθεί γρήγορα», προέβλεψε η ναυτιλιακή εταιρεία Braemar ACM.
Επιπλέον πρόσθεσε: «Στα μεγαλύτερα πλοία, η πρόσφατη αύξηση των μεταφορών σιδηρομεταλλεύματος θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει αύξηση του όγκου των αφίξεων στο ακρωτήρι της Κίνας τις επόμενες εβδομάδες, διατηρώντας περαιτέρω τις ουρές. Με αυτούς τους παράγοντες στο μυαλό μας, πιστεύουμε ότι θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη ανάκαμψη στη σημερινή απίστευτα ισχυρή αγορά, παρά την αναταραχή στις τιμές των βασικών αγαθών αυτής της εβδομάδας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr