Μετά την πανδημία, οι ελλείψεις σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα μπλοκαρίσματα σε λιμάνια παγκοσμίως, σε συνδυασμό με την υψηλή καταναλωτική ζήτηση για υλικά αγαθά έχουν ως αποτέλεσμα τα ναύλα να έχουν αυξηθεί σε επίπεδα ρεκόρ.
"Η ισχυρή τριμηνιαία απόδοση οφείλεται κυρίως στη συνέχιση της εξαιρετικής κατάστασης της αγοράς με μια ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης που προκαλεί συμφόρηση στις αλυσίδες εφοδιασμού και έλλειψη εξοπλισμού", ανέφερε η Maersk σε δήλωση.
Η Maersk, η οποία διακινεί ένα στα πέντε εμπορευματοκιβώτια που αποστέλλονται παγκοσμίως, αναμένει ότι η παγκόσμια αγορά θα συνεχίσει να αυξάνεται για το υπόλοιπο του έτους και τώρα προβλέπει αύξηση της ζήτησης για ολόκληρο το έτος 6-8%, αναθεωρημένη από 5-7%, κυρίως λόγω της εξαγωγές από την Κίνα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αυτό θα είχε επίσης ως αποτέλεσμα τα κέρδη του τρίτου τριμήνου να υπερβαίνουν τα αντίστοιχα του δεύτερου τριμήνου, δήλωσε η εταιρεία, αλλά προειδοποίησε για αστάθεια της ζήτησης.
Η Maersk αναμένει τώρα προσαρμοσμένα κέρδη για ολόκληρο το έτος προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) της τάξης των 18-19,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από μια προηγούμενη εκτίμηση μεταξύ 13-15 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία, η οποία πρόκειται να δημοσιεύσει τα πλήρη κέρδη του δεύτερου τριμήνου στις 6 Αυγούστου, ανέφερε επίσης αρχικά έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο και 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια EBITDA.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr