Αυτή τη στιγμή, η Seanergy αποτελείται από 16 πλοία με μέση ηλικία τα 11,8 έτη και συνολική ικανότητα μεταφοράς φορτίου άνω των 2.800.000 dwt.
Ο κ. Τσαντάνης φαίνεται να είναι εξαιρετικά αισιόδοξος για την αγορά capesize, επισημαίνοντας: «Μπαίνουμε σε ένα νέο supercycle εμπορευμάτων και ναυτιλίας. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο τομέας των capesize θα ξεπεράσει όλους τους άλλους στα dry bulkers».
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Seanergy έχει αγοράσει αρκετό όγκο μεταχειρισμένων πλοίων το τελευταίο διάστημα, και έχει αντίστοιχες βλέψεις για το μέλλον.
«Αξιολογούμε συνεχώς τις επενδυτικές ευκαιρίες και σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τον στόλο μας με ποιοτικές εξαγορές. Όπως συμβαίνει με όλες τις πρόσφατες αγορές πλοίων, σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε αυξανόμενες συναλλαγές που θα δημιουργήσουν σημαντική αξία για τους μετόχους μας», λέει ο κ. Τσαντάνης.
Ωστόσο, φαίνεται απρόθυμος να επενδύσει σε νεόκτιστα πλοία.
«Οι τιμές σε νέα capesize έχουν ασφάλιστρο 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε αντίθεση με ένα ποιοτικό πλοίο ηλικίας πέντε έως επτά ετών, το οποίο κερδίζει αποτελεσματικά τα ίδια, μέσα στη μέρα. Επιπλέον, λόγω των επικείμενων περιβαλλοντικών κανονισμών, ένα συμβατικό νέο πλοίο που παραγγέλθηκε σήμερα μπορεί να καταστεί τεχνολογικά παρωχημένο σε λίγα χρόνια. Εκτός αν υπάρχει κάποια βεβαιότητα ότι το πλοίο που θα παραδοθεί αύριο, έχει ισχυρή οικονομική σημασία, η στρατηγική επέκτασής μας θα παραμείνει η ίδια με υψηλής ποιότητας μεταχειρισμένα πλοία», λέει ο Τσαντάνης.
Να σημειωθεί πως η τιμή της μετοχής της Seanergy έχει αυξηθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες.
Όσον αφορά την πράσινη στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον, ο κ. Τσαντάνης λέει ότι η Seanergy συνεργάζεται με μεγάλους ναυλωτές για την ανάπτυξη λύσεων που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, καθώς και τις εκπομπές CO2 του υπάρχοντος στόλου κατά τουλάχιστον 10-15%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr