Ο βελγικός γίγαντας δεξαμενόπλοιων αποκάλυψε ότι έχει συνάψει νέα συμβόλαια για την κατασκευή τριών suezmaxes με την Hyundai Heavy Industries (HHI) έναντι 199,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ παράλληλα έχει βλέψεις για ένα ακόμη VLCC έτοιμο για χρήση αμμωνίας, από το ναυπηγείο «αδελφή» της HHI Hyundai, Samho. Τα πλοία θα παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και στο πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η Euronav ανέλυσε επίσης ένα νέο κοινό πρόγραμμα ανάπτυξης με την HHI, την εταιρεία Class Lloyd's Register και την DNV για να επιταχύνει την ανάπτυξη δεξαμενόπλοιων με δύο καύσιμα, ένα εκ των οποίων η αμμωνία.
Τα νέα πλοία της Euronav θα παρουσιάζουν ένα σταδιακό και αυξανόμενο βαθμό ετοιμότητας για μετατροπή σε πλοία αμμωνίας διπλού καυσίμου, διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα να τα μετατραπούν σε πλοία LNG διπλού καυσίμου, εάν θα ήταν καλύτερο εμπορικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr