«Σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες, οι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε εμπορικές αποφάσεις που θα διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τον κίνδυνο», τόνισε ο CEO της ABS.
«Όταν ψάχνετε απαντήσεις στις προκλήσεις για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ο ΙMΟ για το 2030 και το 2050, αναφορικά με την απανθρακοποίηση, δεν υπάρχει μία αποκλειστική λύση. Θα χρειαστεί μια υβριδική λύση μέσω ενός συνδυασμού εναλλακτικών καυσίμων και νέων τεχνολογιών. Ο κόσμος δεν θα είναι πλέον μονοδιάστατος. Αντίθετα, θα είναι πολυδιάστατος με διαφορετικές καύσιμες ύλες και διαφορετικά μοντέλα βελτιστοποίησης», δήλωσε ο Wiernicki και πρόσθεσε:
«Αποτελεί πρόκληση ο καθορισμός του σωστού συνδυασμού καυσίμων και τεχνολογιών για κάθε πλοίο ή ακόμη και για μία ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αυτά επηρεάζονται από τις συμφωνίες ναύλωσης, αλλά και τη διάθεση των πλοιοκτητών να ρισκάρουν».
«Η τεχνολογία, η ετοιμότητα, τα χρονοδιαγράμματα και οι εμπορικές σχέσεις θα παίξουν βασικό ρόλο στο “ταξίδι” μας προς την απομάκρυνση από τον άνθρακα. Τα νέα σχέδια θα τεθούν υπό εξέταση από την άποψη της μελλοντικής βιωσιμότητας, της γεφύρωσης και της μετάβασης με βάση διαφορετικές καύσιμες ύλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα και οι τεχνολογίες πρέπει να αξιολογούνται ως προς τον αντίκτυπο, την επεκτασιμότητα, την καταλληλότητα και τις δυνατότητες μείωσης των εκπομπών άνθρακα», σημείωσε.
Ο Wiernicki είπε επίσης ότι ανεξάρτητα από τον τύπο καυσίμου, την τεχνολογία ή τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης, «θα πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε, εάν διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι και η ασφάλειά τους θα είναι η απόλυτη προτεραιότητα».
«Ανεξάρτητα από τις προτεινόμενες λύσεις, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τα μέλη του πληρώματος, που θα συνεχίσουν να κινούν τα πλοία με ασφάλεια, και πρέπει να τους βοηθήσουμε να έχουν την εκπαίδευση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να χειριστούν οποιαδήποτε τεχνολογία», τόνισε ο Wiernicki.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr