Όπως γνωστοποίησε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, τέσσερα από τα πλοία ναυλώθηκαν από την Advantage Tankers, τρία από την AET και τρία από την International Seaways. Σημειώνεται ότι και τα δέκα πλοία θα κατασκευαστούν στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daewoo. Το πρώτο από αυτά αναμένεται να καταστεί λειτουργικό το 2022 και θα είναι ναυλωμένο στη Shell για επτά χρόνια.
Η εταιρεία εξακολουθεί να επενδύει στο LNG για τις μακροπρόθεσμες ναυλώσεις του στόλου και επιδιώκει να καταστήσει διαθέσιμο το καύσιμο στις παγκόσμιες εμπορικές διαδρομές στα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης, της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής.
Μάλιστα, μετά την παράδοση των πλοίων, το 50% των δεξαμενόπλοιων υπό ναύλωση της Shell θα έχουν κινητήρες διπλού καυσίμου. Μετά από αυτήν την παραγγελία, ο παγκόσμιος στόλος με κινητήρες διπλού καυσίμου, καύσης LNG, θα αυξηθεί στα 475 πλοία.
Σημειώνεται ότι μέχρι το 2023 η ζήτηση για το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο αναμένεται να φτάσει περίπου τους 3,6 εκατ. τόνους και τα πλοία που θα τροφοδοτούν άλλα πλοία με LNG τα 45.
Έντονα επιφυλακτικός απέναντι στο LNG εμφανίστηκε σε πρόσφατη συνέντευξη στο Reporter ο Τεχνικός Διευθυντής της Atlantic Bulk Carriers και μέλος της ελληνικής αντιπροσωπείας στον IMO, κ. Πάνος Ζαχαριάδης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr