Ειδικότερα, πρόκειται για ένα πλοίο μηδενικών εκπομπών, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει τόσο ξηρό όσο και υγρό φορτίο σε αρθρωτά τμήματα και σύμφωνα με τη Stena Bulk, θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
«Αυτό που προτείνουμε είναι καινοτόμο και θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε για το εμπόριο ξηρού φορτίου» επεσήμανε ο Erik Hånell, πρόεδρος και CEO της εταιρείας.
Κάθε μία από τις αρθρωτές μονάδες φορτίου του «InfinityMAX» θα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι πλήρως αυτόνομη ενεργειακά, με ανεμογεννήτριες και ηλιακούς συλλέκτες να παράγουν όλη την ηλεκτρική ενέργεια που απαιτούν τα εσωτερικά συστήματα. Οι μονάδες θα έχουν σχεδιαστεί, επίσης, με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να πέσουν έξω από λιμάνια και να περισυλλεχθούν από ρυμουλκά, προκειμένου να αποφεύγεται η συμφόρηση, μειώνοντας δραστικά το χρόνο προσέγγισης. Το «InfinityMAX» θα καίει υδρογόνο και θα αξιοποιεί ανεμογεννήτριες για την παραγωγή περαιτέρω ενέργειας.
Παρότι τα πλοία θα έχουν πλήρωμα για λόγους ασφάλειας και ευελιξίας, η Stena Bulk έχει προβλέψει την ημι-αυτονομία του project, σε ευθυγράμμιση με τις ανάγκες του μέλλοντος για αποτελεσματική λειτουργία, χωρίς να «θυσιάζεται» η ασφάλεια.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, το «InfinityMAX» θα μπορούσε να τεθεί σε λειτουργία το διάστημα 2030-2035.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr