Η μέση ηλικία των πλοίων, χωρητικότητας 6.000 TEUs, είναι περίπου στα 20 έτη και το deal έκλεισε στα 116 εκατ. δολάρια. Τα πλοία θα επαναναυλωθούν σε μεγάλους liners operators για μία ελάχιστη περίοδο 36 μηνών έκαστο, με option και για επεκτάσεις.
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2021 και θα μετονομαστούν σε GSL Arcadia, GSL Dorothea, GSL Maria, GSL Melita, GSL MYNY, GSL Tegea και GSL Violetta.
Η Global Ship Lease δεν αποκάλυψε το όνομα της πωλήτριας εταιρείας.
Σύμφωνα με τον κ. Γιουρούκο, εκτελεστικό πρόεδρο της ναυτιλιακής, η συμφωνία «σηματοδοτεί την επιστροφή της εταιρείας στην δυναμική ανάπτυξη, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της από τις ισχυρές σχέσεις που έχει στη βιομηχανία, το ιστορικό παροχής ασφαλούς και αξιόπιστης εξυπηρέτησης στους πελάτες της και την αποδεδειγμένη ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης παλαιότερων πλοίων».
Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο 43 containerships, συνολικής χωρητικότητας 245.280 TEUs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr