Ειδικότερα, από χθες (31/01) το βράδυ, αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία στο λιμάνι και τα πλοία μπορούν κανονικά είτε να δέσουν είτε να αποχωρήσουν από αυτό.
Οι πλοηγοί, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την προσέγγιση και αποχώρηση πλοίων από τους λιμένες, προχώρησαν σε απεργιακή κινητοποίηση την προηγούμενη εβδομάδα, διαμαρτυρόμενοι για το άρθρο 22 του πρόσφατα ψηφισθέντος νομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας, για τη χορήγηση πιστοποιητικού εξαίρεσης από την πλοήγηση, υπό αυστηρές προϋποθέσεις, σε ορισμένα πλοία.
Η απεργία διατάραξε την εφοδιαστική αλυσίδα κυρίως στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και σε πολλά άλλα λιμάνια της χώρας, με αποτέλεσμα δεκάδες πλοία να μείνουν ακινητοποιημένα έξω και μέσα σε αυτά. Πηγές κοντά στον ΟΛΠ ανέφεραν στο Reporter ότι το πρόβλημα με τους πλοηγούς «φούντωσε» με την κήρυξη της απεργίας, αλλά προϋπήρχε. Αυτό, διότι, όπως επεσήμαναν, πρόκειται για μία υποστελεχωμένη υπηρεσία, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές στο παρελθόν που χρειάστηκε ο ΟΛΠ να συνδράμει οικονομικά για τα καύσιμα των πλοηγίδων, των σκαφών, δηλαδή, με τα οποία οι πλοηγοί προσεγγίζουν τα πλοία.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr