Σημειώνεται ότι οι ναύλοι των capes ανέρχονται σήμερα πάνω από τα 21.000 δολάρια την ημέρα, για πρώτη φορά εδώ και πολλούς μήνες.
Σύμφωνα με reports ναυλομεσιτών, η Nissen Shipping φαίνεται πως πούλησε το κατασκευής 2010, King Ore, έναντι περίπου 20 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, η ελληνικών συμφερόντων Union Marine Enterprises εμφανίζεται ως ο αγοραστής του Cape Istanbul, κατασκευής 2011, έναντι 19,1 εκατ. δολαρίων από την τουρκική Eregli Denizcilik. Πρόκειται για το ντεμπούτο της ελληνικής ναυτιλιακής στον κλάδο των capesizes.
Τέλος, υπάρχουν αναφορές για πώληση του Unique Carrier από την Unique Shipping, έναντι 11,5 εκατ. δολαρίων. To deal σηματοδοτεί την αποχώρηση της εταιρείας του Χονγκ Κονγκ από την αγορά του ξηρού φορτίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr