Στο πλαίσιο του project eRTIS (embedded Real Time Imaging Sonar), οι ερευνητές ανέπτυξαν έναν 3D sonar αισθητήρα με 32 εξελιγμένα αδιάβροχα μικρόφωνα.
Οι πληροφορίες μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο, καθώς αν υπάρξουν καθυστερήσεις, το πλοίο είναι πιθανό να συγκρουστεί. Το τμήμα Imaging Sonar συνίσταται σε ανακλώμενα ηχητικά κύματα που φτάνουν στους αισθητήρες, δημιουργώντας μία εικόνα του περιβάλλοντος χώρου.
Τις τελευταίες εβδομάδες του 2020, το τεχνολογικό μοντέλο δοκιμάστηκε με επιτυχία στο Tuimelaar, ένα από τα πλοία δοκιμών στο λιμάνι της Αμβέρσας.
«Τα μη επανδρωμένα πλοία μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους και να προσφέρουν μία λύση στα αυξημένα προβλήματα συμφόρησης και το ενισχυμένο κόστος των οδικών μεταφορών. Τα έξυπνα πλοία έχουν μία θέση στο μοντέλο πολλαπλών μεταφορών, το οποίο, το λιμάνι της Αμβέρσας επιδιώκει να αναπτύξει περαιτέρω» επισημαίνεται σχετικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr