Οι Έλληνες πλοιοκτήτες κυριάρχησαν στην αγορά, αποκτώντας λίγο κάτω από το 50% όλων των capesizes που δόθηκαν προς πώληση, σύμφωνα με στοιχεία της ναυλομεσιτικής Intermodal.
Η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα προτίμησε πλοία με ηλικία κάτω των 15 ετών. Moundreas Shipping, Star Bulk, Golden Union, Tsakos Shipping and Trading, και Navios συγκαταλέγονται ανάμεσα στους πιο γνωστούς αγοραστές capes του 2020.
Παράλληλα, όπως δείχνουν τα στοιχεία, οι Γερμανοί πλοιοκτήτες ήταν οι πιο δραστήριοι πωλητές semi-modern capes, ενώ παρέμειναν δημοφιλή και παλαιότερα πλοία. Συνολικά 10 πλοία άνω των 15 ετών κατάφεραν να αποφύγουν το ταξίδι στα διαλυτήρια.
Οι Κινέζοι έδειξαν το ζωηρότερο ενδιαφέρον για παλαιότερα πλοία. Νέα ονόματα έκαναν την εμφάνισή τους, όπως: Xiamen C&D Shipping, An Li Ocean, και Gemini Ocean.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr