Ειδικότερα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή προχώρησε στην αγορά τριών VLCCs, τα οποία βρίσκονταν υπό την κατοχή του ομίλου Xihe Holgings.
Τα πλοία Tai San, χωρητικότητας 318.000 dwt και κατασκευής 2009, Tai Hung San κατασκευής 2010 και Pu Tuo San χωρητικότητας 319.000 dwt και κατασκευής 2011 είχαν βγει στο «σφυρί» και η Maran πλειοδότησε με 110 εκατ. δολάρια.
Ο όμιλος με έδρα τη Σιγκαπούρη, μέλος των επιχειρήσεων της οικογένειας Lim, έδωσε προς πώληση τέσσερα ακόμη tankers, δύο τύπου LR2, ένα MR1 και ένα MR2. Στην «αυτοκρατορία» Lim ανήκουν ακόμη η εταιρεία εμπορίας πετρελαίου Hin Leong Trading και η διαχειρίστρια στόλων Ocean Tankers, οι οποίες έχουν τεθεί υπό δικαστική εποπτεία, μετά από μία μεγάλη «τρύπα», που ανακαλύφθηκε στις οικονομικές καταστάσεις της Hin Leong.
Η ναυτιλιακή του κ. Αγγελικούση διαχειρίζεται έναν στόλο 48 tankers, εκ των οποίων τα 33 είναι VLCCs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr