Η εταιρεία έχει ναυλώσει τα πέντε feeder πλοία χωρητικότητας 2.200 - 2.500 ΤEUs, Julie, Manet, Maira, Nikolas και Newyorker στις Sea Consortium, Sea Lead και MSC, με το επίπεδο των ναύλων να διαμορφώνεται μεταξύ 6.000 και 8.000 δολαρίων ημερησίως.
Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε, παράλληλα, μικρής διάρκειας ναύλωση με την Sea-Lead για το panamax Dolphin II, χωρητικότητας 5.100 TEUs στα επίπεδα των 7.000 δολαρίων ημερησίως, ενώ επέκτεινε τη ναύλωση με την ZIM για το post-panamax Dimitris Y, χωρητικότητας 5.900 TEUs στα επίπεδα των 14.500 ναύλων ημερησίως.
Επίσης, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνίες ναύλωσης για τα post-panamax GSL Christen και GSL Nicoletta, χωρητικότητας 6.800 TEUs με τις Maersk και MSC αντίστοιχα. Τέλος, προχώρησε σε συμφωνίες για τα Anthea Y και Maira XL, χωρητικότητας 9.100 TEUs με την Cosco και μία άλλη ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο liners ξεχωριστά.
«Καθώς η παγκόσμια οικονομία συνεχίζει να διαταράσσεται από τον COVID-19, η Global Ship Lease επωφελήθηκε από την εκτεταμένη κάλυψη ναυλώσεων, τη δέσμευσή μας για ασφάλεια των ναυτικών και του προσωπικού στη στεριά και την εστίασή μας στην ανθεκτικότητα των λειτουργιών μας. Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, ο ελκυστικός μας στόλος χαμηλού κόστους υποδοχής, μεγάλης χωρητικότητας, μεσαίου μεγέθους και μικρότερων εμπορευματοκιβωτίων, υποστηριζόμενος από τις καθιερωμένες σχέσεις μας με κορυφαίους χειριστές τακτικών γραμμών, μας επέτρεψε να μεγιστοποιήσουμε τον χρόνο πρόσληψης και να εξασφαλίσουμε ισχυρά, σταθερά μετρητά σε μία αγορά γεμάτη προκλήσεις», τόνισε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, Γιώργος Γιουρούκος.
Σημειώνεται ότι εκτός από τις ναυλώσεις, η ναυτιλιακή γνωστοποίησε την πώληση των δύο feeder πλοίων, κατασκευής 1999 και χωρητικότητας 2.200 TEUs GSL Matisse και Utrillo για καθαρά συνολικά έσοδα ύψους 7,1 εκατ. δολαρίων.
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 12,6 εκατ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr