Τα έσοδα από τις πωλήσεις είτε θα ενισχύσουν τα αποθεματικά της εταιρείας είτε θα αξιοποιηθούν για τη μείωση του χρέους ή την επαναγορά ιδίων μετοχών.
Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε καθαρές ζημιές 12,2 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο έναντι ζημιών 2,7 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα υποχώρησαν στα 41 εκατ. δολάρια, καθώς μειώθηκε ο στόλος με την πώληση έξι πλοίων το 2019 και ενός μέχρι τώρα το 2020.
Η πανδημία «συγκλόνισε» την παγκόσμια οικονομία και οι ανησυχίες επικεντρώνονονται στο θαλάσσιο εμπόριο, το οποίο φαίνεται πως θα διολισθήσει κατά 4% το 2020, αναφέρθηκε από την εταιρεία.
O πρόεδρος της εταιρείας, Αναστάσιος Μαργαρώνης μίλησε για τα scrubbers, επισημαίνοντας ότι οι πλοιοκτήτες αναθεωρούν τις εκτιμήσεις τους για την εγκατάσταση αυτών των συστημάτων, καθώς το spread ανάμεσα στα καύσιμα VLSFO (Very-low sulphur fuel oil) με χαμηλό ποσοστό θείου 0,5%, και στα καύσιμα HSFO (high sulphur fuel oil) με 3,5% ποσοστό θείου μειώνεται και ταυτόχρονα η περίοδος αποπληρωμής της επένδυσης έχει επεκταθεί στα πέντε με έξι χρόνια. Για τα μικρότερα bulkers, όπως τα panamaxes και τα supramaxes, τα οποία καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, η περίοδος αποπληρωμής φτάνει και τα οχτώ χρόνια, με τις υπάρχουσες τιμές στην αγορά, πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr