Ειδικότερα, διακινήθηκαν συνολικά 218,9 εκατ. τόνοι φορτίων. Περισσότερο «χτυπήθηκαν» τα εμπορεύματα ξηρού φορτίου, σε μία μείωση της τάξεως του 19%, σε σχέση με πέρυσι.
«Τα εργοστάσια χάλυβα που χρησιμοποιούν το λιμάνι του Ρότερνταμ για την προμήθεια μεταλλεύματος παράγουν πολύ λιγότερο από το συνηθισμένο. Η ζήτηση για χάλυβα υποχώρησε απότομα από τον Μάρτιο και μετά ως αποτέλεσμα της διακοπής της παραγωγής στην αυτοκινητοβιομηχανία και στις κατασκευές» σχολίασε το λιμάνι.
Ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, Allard Castelein σημείωσε: «Ο αρνητικός οικονομικός αντίκτυπος της πανδημίας γίνεται αισθητός σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνεπώς, δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι όγκοι ήταν σημαντικά χαμηλότεροι τους τελευταίους έξι μήνες απ' ότι την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Στη θετική πλευρά, οι όγκοι ήταν σε καλύτερα επίπεδα το δεύτερο τρίμηνο, από τις αρχικές μας προβλέψεις».
Στο λιμάνι του Πειραιά, κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων διολίσθησε κατά 6,2%, σε σχέση με πέρυσι, καθώς ανήλθε σε 2,409.4 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από 2,569.9 εκατ. εμπορευματοκιβώτια. Το δεύτερο τρίμηνο του 2020 η ετήσια πτώση άγγιξε το 9,8%, καθώς διακινήθηκαν 1,193.5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια έναντι 1,323.9 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων. Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η ετήσια πτώση είχε περιοριστεί στο 2,4%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr