Ειδικότερα, την Παρασκευή έγινε γνωστό πως η Tsakos Energy Navigation, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου, προχώρησε στην παραγγελία μέχρι τριών tankers suezmaxes σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας, για τα οποία έχει κλείσει μακροχρόνιες συμβάσεις «με ισχυρό ναυλωτή από την Ευρώπη». Τα έσοδα που θα προκύψουν με βάση το ισοδύναμο χρονοναύλωσης από τη συμφωνία, εκτιμώνται στα 250 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal, η Kyklades Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου παρήγγειλε δύο VLCCs με option άλλα δύο, χωρητικότητας 318,000 dwt στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai HI, με έτος παράδοσης το 2022. Το deal έκλεισε γύρω στα 105 εκατ. δολάρια.
Στη second hand αγορά, η Intermodal αναφέρει ότι η Eurotankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Ηλία Γκότση εξαγόρασε το VLCC HRA, κατασκευής 2011 και χωρητικότητας 320,105 dwt έναντι 48 εκατ. δολαρίων.
Επίσης, με βάση στοιχεία της Αllied Shipbroking, η Newport, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή εξαγόρασε το panamax MEDI LAUSANNE, κατασκευής 2006 και χωρητικότητας 83,002 dwt, έναντι 9,7 εκατ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr