Ειδικότερα, η εταιρεία, προσηλωμένη στο στόχο να καταστήσει τον στόλο της αποδοτικότερο, κατόρθωσε πέρυσι να περιορίσει κατά 41,5% τις εκπομπές CO2, συγκριτικά με το 2008.
«Η δημιουργία μίας έξυπνης επιχειρησιακής πλατφόρμας, η οποία αναλύει και επεξεργάζεται δεδομένα ως εργαλείο υποστήριξης λήψης αποφάσεων και παράλληλα παρέχει αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις σε περίπωση απόκλισης από τη βέλτιστη λειτουργία, διασφαλίζει τον συνεχή έλεγχο και την έγκαιρη και αποτελεσματική απάντηση σε οποιοδήποτε πρόβλημα», σημείωσε η ναυτιλιακή.
Ο επόμενος στόχος είναι η μείωση των εκπομπών κατά 50% μέχρι το 2050.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη συνεδρίασή του το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο διαπίστωσε ανεπάρκεια στην εφαρμογή των κανονισμών που έχουν υιοθετηθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO), για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας.
Σύμφωνα με τις προτεινόμενες μεταρρυθμίσεις, η ναυτιλία πρέπει να ενταχθεί στο Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (Emissions Trading System), το «εργαλείο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον περιορισμό των επιτρεπόμενων εκπομπών άνθρακα. Υπενθυμίζεται ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες δε συμπεριλαμβάνονται στο ETS, το οποίο υποχρεώνει εργοστάσια, σταθμούς παραγωγής ενέργειας και αεροπορικές να πληρώσουν για τη ρύπανση που προκαλούν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr