Το α΄ τρίμηνο του έτους, η μειωμένη ζήτηση για LNG από την Ασία λόγω του ιού, ο ήπιος χειμώνας και τα υψηλά αποθέματα ήταν οι συνιστώσες που οδήγησαν τη ναυλαγορά των LNG carriers. Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η MISC σημειώνει ότι οι χαμηλοί ναύλοι στη spot αγορά θα παραμείνουν και το β΄ εξάμηνο, ενώ την ίδια ώρα οι χαμηλές τιμές και η επερχόμενη οικονομική ύφεση θα οδηγήσουν σε καθυστέρηση υλοποίησης πολλών projects, που με τη σειρά τους θα επιφέρουν μείωση του ρυθμού αύξησης του στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η MISC κατέγραψε το α΄ τρίμηνο αυξημένα έσοδα σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019, κυρίως λόγω των μακροπρόθεσμων συμφωνιών της αλλά και της μείωσης των δραστηριοτήτων δεξαμενισμού.
Οι προοπτικές της εταιρείας για τις δραστηριότητες δεξαμενισμού και επισκευών «παραμένουν αβέβαιες» για φέτος, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις και των στρεβλώσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα πρώτων υλών, που ενδέχεται να επιφέρουν αυξημένα κόστη. Τα μέτρα που έλαβε η μαλαισιανή κυβέρνηση για τον περιορισμό εξάπλωσης του ιού είχαν ως απόρροια να ανασταλεί η λειτουργία ορισμένων ναυπηγείων της MISC, που πλέον έχει αποκατασταθεί, μετά τη σταδιακή επιστροφή των εργαζομένων στις μονάδες αυτές. Ωστόσο, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, ο πλήρης αντίκτυπος των διακυμάνσεων της παγκόσμιας οικονομίας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας δεν είναι πλήρως ορατός αυτή τη στιγμή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr