Σε πρόσφατο σημείωμα του τονίζει ότι από την αρχή του έτους έχoυν απσουρθεί 133 δεξαμενόπλοια, τα οποία απέφεραν στους ιδιοκτήτες τους περί τα 134 εκ. δολάρια, γεγονός που τους κάνει επιφυλακτικούς για την ορθότητα της απόφασης τους, σε περίπτωση που η αγορά γυρίσει, οπότε τα έσοδα τους αν τα είχαν κρατήσει εν ενεργεία θα ήταν περισσότερα.
Ο Stοpford αναφέρει ότι από τις αρχές του 2010, έχει αποσυρθεί συνολικό τονάζ ( φορτηγά και δεξαμενόπλοια) 2,9 εκ. dwt, ρυθμός που αν συνεχιστεί μεταφράζεται σε συνολική απόσυρση για το έτος της τάξης των 24,8 εκ. dwt, που είναι σαφώς υψηλότερη από τα 18,5 εκ. dwt, που αποσύρθηκαν το 2008.
Ωστόσο όπως επισημαίνει ο βρετανός αναλυτής, ακόμη και εάν από τα 24,6 εκ, τα μισά είναι δεξαμενόπλοια, πάλι δεν είναι ικανοποιητικός ο ρυθμός απόσυρσης, αφού το συνολικό τονάζ των εν ενεργεία μονοπύθμενων είναι 51 εκ. dwt. Για να αποσυρθούν γρήγορα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του κ. Stopford, θα έπρεπε να αποσύρεται τουλάχιστον κάθε μήνα τονάζ της τάξης των 3 εκ. dwt
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr