Οι δηλώσεις αυτές αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς η Maersk, που διαχειρίζεται στόλο 500 containers αριθμός που αναλογεί στο 15% του κλάδου, αποτελεί βαρόμετρο για την αγορά
Για την αγορά των containers, ο κ. Andersen, είπε ότι βρίσκεται σε αποδεκτά αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα, Οι δύο πρώτοι μήνες του 2010, έδειξαν θετικά δείγματα αλλά δεν θα κρατήσει για όλο το χρόνο καθώς όπως επισήμανε όταν ολοκληρωθεί η αναπλήρωση των αποθεματικών, η αγορά και πάλι θα επιβραδύνει.
Επισήμανε ακόμη πως ανασταλτικός παράγοντας αποτελεί και η υπερπροσφορά πλοίων ωστόσο όπως παρατήρησε υπό κανονικές συνθήκες αυτό δεν θα αποτελούσε πρόβλημα.
Τέλος, ο κ. Andersen δεν προβλέπει νέα βύθιση των ναύλων καθώς όπως είπε πολλοί πήραν το μάθημα τους και αρνούνται να λειτουργούν προσφέροντας υπηρεσίες κάτω του κόστους
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr