Όσον αφορά την ΕΕ, το 19% των επιχειρήσεων πραγματοποίησαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τη Eurostat, η σταθερή αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες ενισχύθηκε από την πανδημία του κορονοϊού και τους περιορισμούς μετακίνησης, που οδήγησαν τόσο τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις σε αυξημένο ενδιαφέρον για διαδικτυακές πωλήσεις.
Το υψηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων στην ΕΕ που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις που ξεπερνούν το 1% του κύκλου εργασιών τους (38% του συνόλου των επιχειρήσεων) καταγράφηκε στη Δανία.
Η Ιρλανδία και η Σουηδία ήρθαν στη δεύτερη θέση με 34% η καθεμία. Ακολουθούν η Λιθουανία (32%) και το Βέλγιο (31%), ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, με ποσοστό περίπου 20%.
Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν το 2020 τη μεγαλύτερη αύξηση στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις και ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού τους κύκλου εργασιών με 31% και 24% αντίστοιχα, ποσοστά αυξημένα κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2019.
Αντίθετα, η Ρουμανία κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση μεταξύ των κρατών μελών, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, σε 12%, ακολουθούμενη από την Τσεχία (-5 ποσοστιαίες μονάδες σε 25%) και την Πορτογαλία (-4 ποσοστιαίες μονάδες σε 16%).
Πιο διαδεδομένες είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε πελάτες στην ίδια χώρα (22% των επιχειρήσεων), με πωλήσεις σε πελάτες σε άλλες χώρες της ΕΕ (9%) και τις υπόλοιπες χώρες στον κόσμο (5%).
Οι επιχειρήσεις πραγματοποίησαν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τους μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής της δικής τους επιχείρησης (17% των επιχειρήσεων) ή μέσω μιας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου (8%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr