Στο α’ εξάμηνο του 2019, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ αυξήθηκαν κατά 5,7% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 779,6 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 198,7 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 26,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 39,0%, φτάνοντας στα 91,8 εκατ. ευρώ.
«Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου συμπίπτουν χρονικά με τη συμπλήρωση τριών χρόνων από την πρώτη παρουσίαση του Οράματος 2020, που προβλέπει την καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου. Η υλοποίηση του Οράματος, μέσω σημαντικών πρωτοβουλιών και επενδύσεων, οδηγεί τόσο στην εξέλιξη του ΟΠΑΠ, όσο και σε ισχυρές οικονομικές επιδόσεις. Στη βάση αυτή, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα υλοποιήσουμε με επιτυχία τους στόχους μας για το σύνολο του έτους», σχολίασε ο κύριος Κόουπ.
Σημαντική η συμβολή των VLTs
Η δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) συνέχισε την ανοδική της πορεία και στο πρώτο εξάμηνο του 2019, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να διαμορφώνονται στα 139,9 εκατ. έναντι 89,4 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Σήμερα, περίπου 20.300 VLTs έχουν εγκατασταθεί και βρίσκονται σε λειτουργία συνολικά.
Πέρα από τα παραπάνω, ο κύριος Κόουπ σχολίασε ότι οι πελάτες και οι συνεργάτες του ΟΠΑΠ έχουν ανταποκριθεί θερμά στο τζακ ποτ που εισήχθη στο δίκτυο των παιγνιομηχανημάτων στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, με την εταιρεία να συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για την εισαγωγή νέων παιχνιδιών κατά το προσεχές διάστημα.
Η εξέλιξη του δικτύου καταστημάτων ΟΠΑΠ
Περισσότερα από 300 νέα ή ανακαινισμένα καταστήματα ΟΠΑΠ είχαν ανοίξει έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου. Όπως σχολίασε ο κύριος Κόουπ, τα τελευταία τρία χρόνια, ο ΟΠΑΠ έχει καταφέρει να ανανεώσει ή να αναβαθμίσει περισσότερο από το ένα τρίτο του δικτύου καταστημάτων του σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, στο πρώτο εξάμηνο του 2019, η μέση προμήθεια των πρακτόρων του ΟΠΑΠ αυξήθηκε κατά 2% σε ετήσια βάση.
Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα Retail Excellence 2020 θα συνεχιστεί δυναμικά τους επόμενους μήνες, με στόχο να καταστήσει τα καταστήματα ΟΠΑΠ ελκυστικούς προορισμούς διασκέδασης, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών, νέων προϊόντων και υπηρεσιών για τους συνεργάτες της εταιρείας.
Θετική η πορεία για τον αθλητικό στοιχηματισμό και τις online δραστηριότητες
Η δραστηριότητα αθλητικού στοιχηματισμού του ΟΠΑΠ συνέχισε τη θετική της πορεία, παρά την απουσία σημαντικών αθλητικών γεγονότων κατά τη θερινή περίοδο. Όπως τόνισε ο κύριος Κόουπ, η εξέλιξη αυτή οφείλεται στη σημαντική βελτίωση του στοιχηματικού προϊόντος και ιδιαίτερα στην ενίσχυση των προϊόντων στοιχηματισμού κατά τη διάρκεια των αγώνων (live) και στην αυξανόμενη διείσδυση των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs).
Όσον αφορά στη διαδικτυακή αγορά, η διάθεση του Τζόκερ Online έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της online πελατειακής βάσης του ΟΠΑΠ. Τέλος, όπως σημείωσε ο κύριος Κόουπ, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να αναπτύσσει τη διπλή στρατηγική του για την online αγορά, εστιάζοντας τόσο στην ανάπτυξη της δικής του δραστηριότητας (ΟΠΑΠ online), όσο και στην επένδυση στο Stoiximan Group.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr