Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο ΤΑΡ προτείνει τη διεξαγωγή διαμεσολάβησης, όπως προβλέπεται από το νόμο, με τη συμβολή ανεξάρτητων, διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών που θα αναλάβουν να διεξαγάγουν τη διαδικασία για να βοηθήσουν τα δύο μέρη να διευθετήσουν τις μεταξύ τους διαφωνίες, ώστε να επιτραπεί η έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων. Η διαμεσολάβηση αποτελεί μια σύντομη και απλή διαδικασία, που έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε παρόμοιες περιπτώσεις, στην οποία κάθε μέρος καλείται να παρουσιάσει τη θέση του.
Ο TAP έχει οργανώσει πληθώρα συναντήσεων με φορείς των Τεναγών, τόσο κατά τη φάση διαβούλευσης της ΜΠΚΕ (Μελέτη Περιβαλλοντικών και Κοινωνικών Επιπτώσεων), όσο και κατά την περίοδο της κατασκευής του έργου. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο κατά τους τελευταίους 5 μήνες ο ΤΑΡ έχει συμμετάσχει ενεργά σε περισσότερες από 130 συναντήσεις για το συγκεκριμένο θέμα με φορείς σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Συνολικά, τα έργα κατασκευής κατά μήκος της όδευσης του ΤΑΡ προχωρούν κανονικά, έχοντας ήδη ολοκληρώσει τα 2/3 της κατασκευής, συμπεριλαμβανομένων και 40χλμ από τα 51χλμ που διέρχονται από την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας. Συγκεκριμένα, έχει διανοιχθεί η Ζώνη Εργασίας σε περισσότερα από 530 από τα συνολικά 550 χλμ που είναι η συνολική όδευση του αγωγού επί ελληνικού εδάφους. Παράλληλα, περισσότερα από 280 χλμγης βρίσκονται στη φάση της σταδιακής αποκατάστασης, ενώ έχουν υπογραφεί τα πρώτα Πρωτόκολλα Εξόδου που σηματοδοτούν την επιστροφή της γης στους ιδιοκτήτες και χρήστες της για την επανέναρξη των αγροτικών τους εργασιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr