Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 980 εκ. ευρώ, βελτιωμένος 13,9%. Τα κέρδη προ φόρων αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αυξήθηκαν κατά 5% στα 86,7 εκ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων στα 30,9 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2006.
Σε εταιρικό επίπεδο, ο αυξημένος όγκος πωλήσεων, το βελτιωμένο μίγμα προϊόντων και οι υψηλές τιμές κατεργασίας που επικράτησαν στις ευρωπαϊκές αγορές, ήταν οι κύριες αιτίες της ενίσχυσης των αποτελεσμάτων. Τα κέρδη προ φόρων αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών ανήλθαν στα 49 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,7%, και τα κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα 24 εκ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 30%. Τέλος τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,152 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 19% σε σχέση με το 2006. Το προτεινόμενο μέρισμα είναι αυξημένο κατά 25% στα 5 λεπτά του ευρώ ανά μετοχή.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, το 2007 ήταν έτος επενδύσεων με τις επενδύσεις του Ομίλου Ελβάλ να ανέρχονται σε 48,1 εκ. ευρώ, αυτοχρηματοδοτούμενες, σε μεγάλο βαθμό, από τις θετικές λειτουργικές ροές.
Το επενδυτικό πρόγραμμα είναι ακόμη σε εξέλιξη και από τα μέσα του 2008 θα αρχίσει, σταδιακά, να τίθεται σε παραγωγική λειτουργία. Πέρα από τις επενδύσεις σε εξοπλισμό, το 2007, ήταν και έτος μερικής αναδιάρθρωσης του ομίλου. Πραγματοποιήθηκε η απόσχιση του κλάδου FOIL της ΕΛΒΑΛ και η εισφορά του στην κατά 99,99% θυγατρική ΣΥΜΕΤΑΛ, η οποία τον λειτουργεί από τον Φεβρουάριο του 2008.
Επίσης, ανακοινώθηκε και η απόσχιση του κλάδου ETALBOND της ΕΤΕΜ και η εισφορά του στην θυγατρική της ΑΝΟΞΑΛ. Τέλος, ιδρύθηκε από κοινού με την Ιαπωνική εταιρία FURUKAWA SKY ALUMINIUM η εταιρία ΑΦΣΕΛ, για την προώθηση προϊόντων σε βιομηχανίες εναλλακτών θερμότητας για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Το 2008, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέρος του επενδυτικού προγράμματος, αλλά η παραγωγή θα παραμείνει στα ίδια ποσοτικά επίπεδα με έμφαση σε ειδικά προϊόντα, που θα αξιοποιήσει πλήρως την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου Οινοφύτων. Η θυγατρική BRIDGNORTH ALUMINIUM έχει θέσει τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της, σε μια απαιτητική αγορά (ταινιών λιθογραφίας) όπου κατέχει κορυφαία θέση σε ποιότητα, ενώ η ΕΤΕΜ επικεντρώνεται στις αγορές του εξωτερικού, ενδυναμώνοντας τις θυγατρικές της που ήδη δραστηριοποιούνται στα Βαλκάνια και, επιπρόσθετα, ακολουθώντας τη στρατηγική της εξωστρέφειάς της συνεχίζει την επέκτασή της εκτός Ελλάδος, ολοκληρώνοντας την επένδυσή της στη Λιβύη.
Παρόλα αυτά, οι διεθνείς συγκυρίες δεν είναι ευνοϊκές. Η ύφεση στις ΗΠΑ και η ισχνή ισοτιμία δολαρίου/ευρώ, εντείνει τον ανταγωνισμό στην Ευρώπη, που σε συνδυασμό με το υψηλό ενεργειακό κόστος αντισταθμίζουν τις προσπάθειες της εταιρίας για αύξηση της παραγωγικότητάς της. Επίσης, πέρα από την διεθνή συγκυρία, τα νέα προβλήματα στα λιμάνια έχουν οδηγήσει σε υστέρηση τις εξαγωγές της εταιρίας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr