Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες περιστάσεις που έχουν προκληθεί από την εξάπλωση του κορονοϊού, οι Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Air Dolomiti, αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa ανταποκρίνονται με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή στις ανάγκες των πελατών τους, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τις 13 Μαρτίου, οι επιβάτες που έχουν εισιτήρια για ακυρωμένες και υπάρχουσες πτήσεις με τις εταιρείες του Ομίλου μπορούν να κρατήσουν αυτά τα εισιτήρια χωρίς να πρέπει να δεσμευτούν σε νέες ημερομηνία από τώρα. Οι υπάρχουσες κρατήσεις αρχικά θα ακυρωθούν, αλλά τα εισιτήρια και η αξία τους θα συνεχίσουν να ισχύουν και θα μπορούν να επεκταθούν με νέα ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020, ακόμη και για διαφορετικό προορισμό από των αρχικό.
Μέχρι πρότινος, οι επιβάτες θα έπρεπε να ενημερώσουν την αεροπορική εταιρεία για την προτιμώμενη ημερομηνία ταξιδιού έως και την 1η Ιουνίου, ωστόσο η περίοδος αυτή επεκτείνεται κατά ακόμη 12 εβδομάδες έως και τις 31 Αυγούστου 2020. Με την επέκταση αυτή οι αεροπορικές του Ομίλου ανταποκρίνονται στην επιθυμία πολλών επιβατών για πιο ευέλικτες ταξιδιωτικές επιλογές εν μέσω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν.
Επίσης, ο Όμιλος Lufthansa προσφέρει στους επιβάτες έκπτωση ύψους 50 ευρώ με κάθε επανέκδοση. Φυσικά, η απαλλαγή από χρεώσεις επανέκδοσης θα συνεχίσει να ισχύει, ανεξάρτητα από τον ναύλο. Σε περίπτωση που ο ναύλος είναι πιο ακριβός λόγω αλλαγής στον προορισμό, όπως π.χ. σε αλλαγή από short-haul σε long-haul πτήση, αλλαγή στην κατηγορία θέσης ή άλλη παρόμοια αλλαγή, τότε θα πρέπει να καλυφθεί το επιπλέον κόστος, ανεξαρτήτως της έκπτωσης που δίνεται.
Αυτή η πολιτική ισχύει για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και τις 31 Μαρτίου 2020, με επιβεβαιωμένη ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία λαμβάνει έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό αιτημάτων στα κέντρα και τα σημεία εξυπηρέτησης της. Εργαζόμαστε αδιάκοπα για να αυξήσουμε τη δυναμικότητα και να καλύψουμε αυτή την ζήτηση. Ωστόσο, ο χρόνος αναμονής παραμένει μεγάλος και η επεξεργασία των αιτημάτων των επιβατών ενδέχεται να καθυστερεί. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι επιβάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση του Ομίλου πριν από την ημερομηνία ταξιδιού, καθώς η επανέκδοση είναι δυνατή και μετά το πέρας της ημερομηνίας, τόσο από το κέντρο εξυπηρέτησης του Ομίλου όσο και από τα ταξιδιωτικά γραφεία. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διευρυμένες επιλογές επανέκδοσης και αυτό-εξυπηρέτησης στην ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρείας σαν εναλλακτική, τονίζει η αεροπορική.
Παράλληλα, είναι διαθέσιμες επιλογές online επανέκδοσης χωρίς έκπτωση για βραχυπρόθεσμες επανεκδόσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr