Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τόσο η Aegean Airlines όσο και η Ryanair επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην Κύπρο μέσω άλλης εταιρείας η οποία θα έχει ως βάση την Κύπρο, βλέποντας ότι οι διαδικασίες για την ιδιωτικοποίησης των Κυπριακών Αερογραμμών ναυαγούν.
Με αυτό τον τρόπο προετοιμάζονται να καλύψουν το κενό που θα φέρει το κλείσιμο του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου, το οποίο στην παρούσα φάση φαίνεται πολύ πιθανό, λόγω των καθυστερήσεων στον διαγωνισμό για την πώληση της εταιρείας - ή έστω στοιχείων της εταιρείας. Πληροφορίες του κυπριακού τύπου ότι αίτημα έχει ήδη υποβληθεί στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ η απάντηση εκτιμάται ότι θα είναι θετική καθώς και οι δύο εταιρείες κατέχουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία.
Δεν μπορεί να κατέχει ένας ιδιοκτήτης δύο άδειες
Σε περίπτωση που η Aegean Airlines λάβει την άδεια αερομεταφορέα στην Κύπρο, οφείλει σύμφωνα με την νομοθεσία, να εγκαταστήσει τουλάχιστον ένα αεροσκάφος σε μόνιμη βάση στην Κύπρο το οποίο θα μεταβιβαστεί στη νέα εταιρεία, η οποία ζητά την σχετική άδεια. Σύμφωνα με την Κυπριακή νομοθεσία για την έκδοση πιστοποιητικού αερομεταφορέα ο αιτούμενος δεν μπορεί να κατέχει άλλη άδεια αερομεταφορέα στην ίδια χώρα. Γεγονός το οποίο σημαίνει ότι θα αποσύρει το ενδιαφέρον της για τις Κυπριακές Αερογραμμές.
Στελέχη της κυπριακής κυβέρνησης ωστόσο διαμηνύουν ότι μπορεί να είναι γεγονός η υποβολή των δύο αιτημάτων στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου - τα οποία βρίσκονται στο στάδιο της αξιολόγησης - δεν σχετίζονται όμως και δεν επηρεάζουν τις εξελίξεις στις Κυπριακές Αερογραμμές.
Χαρά Αυγερινοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr