Συγκεκριμένα, με τη νέα λειτουργία “Kill switch”, σε περίπτωση που ένας πελάτης της Optima bank αντιληφθεί κάποια ύποπτη δραστηριότητα ή υποψιάζεται ότι τα προσωπικά του στοιχεία για τη σύνδεση στο Optima e-banking ή/και στο Optima mobile app έχουν διαρρεύσει, έχει πλέον τη δυνατότητα άμεσα, με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού, να κλειδώσει προσωρινά:
- την πρόσβαση στα digital κανάλια (Optima e-banking & Optima mobile app)
- τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες
- τη δυνατότητα συναλλαγών σε ΑΤΜ
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του προσωρινού κλειδώματος της πρόσβασης, οι πάγιες εντολές που έχει ορίσει ο κάθε χρήστης εξακολουθούν να εκτελούνται κανονικά, όπως και τα εισερχόμενα εμβάσματα, διασφαλίζοντας αντίστοιχα τη συνέπεια στις πληρωμές προς τρίτους, όπως και την ασφαλή μεταφορά χρημάτων προς τον προσωρινά κλειδωμένο λογαριασμό.
Ο κ. Αλέξανδρος Βλαγκούλης, Head of Products & Marketing δήλωσε σχετικά: «Στην Optima bank, προσφέρουμε πρωτοποριακές λύσεις που συμβαδίζουν με την ανθρώπινη διάσταση της εξυπηρέτησης.
Η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί προτεραιότητα για εμάς. Με τη νέα καινοτόμο λειτουργία “Kill switch”, δίνουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να κλειδώσουν προσωρινά, με το πάτημα ενός κουμπιού, την πρόσβαση στα digital κανάλια και τις κάρτες τους, αν υποπτευτούν ότι έχουν πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης.
Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας σε κάθε βήμα τους, να τους παρέχουμε την ασφάλεια που αξίζουν και να τους προσφέρουμε τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr