Οι τρεις πυλώνες του Σχεδίου Μετασχηματισμού (πελατοκεντρική ανάπτυξη, αναδιάρθρωση λειτουργικού μοντέλου και οργανωτική αποτελεσματικότητα) έχουν ήδη αναπτυχθεί σε επιμέρους πεδία δράσεων που υλοποιούνται εντατικά, επισημαίνεται από πηγές της τράπεζας.
Πιο συγκεκριμένα, ο τρίτος πυλώνας, η Οργανωτική Αποτελεσματικότητα, επικεντρώνεται στην υιοθέτηση μιας εντελώς νέας προσέγγισης ως προς την αναγνώριση και επιβράβευση της απόδοσης, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οικοδόμηση ενός μοναδικού περιβάλλοντος εργασίας που προάγει την διαφορετικότητα, τη μάθηση και την ανέλιξη, βελτιώνει την ικανοποίηση των εργαζομένων και λειτουργεί ως κίνητρο για την προσέλκυση ταλέντου από την αγορά.
Ο Σύλλογος Προσωπικού τόνισε: «Οι αποστάσεις των δύο πλευρών, στην αρχή των συζητήσεων, ήταν σημαντικές, όμως μέσα από ουσιαστική διαβούλευση και κοινή αντίληψη για την επιτυχία του εγχειρήματος στο τέλος επικράτησε η λογική και κυρίως η θέση για τη δημιουργία ενός συστήματος αξιολόγησης που θα είναι απόλυτα διαφανές και κυρίως δίκαιο».
Αναλυτικά το νέο σύστημα αξιολόγησης:
- Εστιάζει στο συνεχή διάλογο και τη διαφανή επικοινωνία, μέσα από την τακτική και ουσιαστική ανατροφοδότηση με σκοπό την υποστήριξη του εργαζομένου στην επίτευξη των ομαδικών στόχων της Τράπεζας και στην ανάπτυξη και εξέλιξή του εντός του Οργανισμού
- Λειτουργεί με τρόπο αντικειμενικό και επιδιώκει μια αξιολόγηση, βάσει συμφωνημένων κριτηρίων
- Προωθεί την αξιοκρατική αποτύπωση της συνεισφοράς κάθε εργαζόμενου στη συνολική προσπάθεια, διασφαλίζοντας πως, εκτός από την πλειονότητα των εργαζομένων που επιτυγχάνουν τους στόχους τους, αναδεικνύονται τόσο οι εξαιρετικές περιπτώσεις εργαζομένων που διακρίνονται για τις υψηλές επιδόσεις τους όσο και οι περιπτώσεις εκείνες που χρήζουν υποστήριξης και εκπαίδευσης προκειμένου η απόδοσή τους να φθάσει στο επιθυμητό επίπεδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr