Όπως ανέφερε σε συνένετυξη του ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, «μιλάμε για τη συμπλήρωση των οδικών υποδομών, δηλαδή την επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, την επέκταση της Αττικής Οδού από την Κατεχάκη μέχρι τη Βουλιαγμένης, το Λαύριο και τη Ραφήνα».
Ο κ.Σπίρτζης είπε πως έχουν ξεκινήσει οι προμελέτες και σύντομα οι σύμβουλοι του έργου θα ετοιμάσουν τα τεύχη δημοπράτησης προκειμένου το έργο να οδεύσει προς δημοπράτηση.
Να σημειωθεί οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού αφορούν:
- Ολοκλήρωσης της Περιφερειακής Υμηττού με αστική σήραγγα από Λ. Καρέα μέχρι Λ. Βουλιαγμένης (περίπου 3χλμ)
- νεό τμήμα Κορωπί-Λαύριο
- επέκταση της Λ.Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό με αστική σήραγγα (περίπου 3χλμ)
- επέκταση από την περιοχή των Σπάτων που σήμερα σταματά η Αττική Οδός μέχρι τη Λ. Μαραθώνος».
Το εγχείρημα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού χρονολογείται από το 2001 οπότε και έγινε μία προσπάθεια να δημοπρατηθεί το έργο μέσω παραχώρησης.
Ύστερα από μία επταετία σχεδιασμών το 2008 η μακέτα των επεκτάσεως της Αττικής Οδού προέβλεπε την υπογειοποίηση σε Αργυρούπολη και Καισαριανή σημαντικού τμήματος των νέων αυτοκινητοδρόμων, ενώ το 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς προχώρησε στην προκήρυξη του διαγωνισμού για τους νέους αυτοκινητοδρόμους.
Σύμφωνα με τον τότε σχεδιασμό, οι επεκτάσεις θα ήταν συνολικού μήκους 71,6 χλμ, ήταν προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ και θα είχαν ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2015. Λόγω όμως των εθνικών εκλογών του 2009, η δημοπράτηση Σουφλιά ακυρώθηκε. Έκτοτε το έργο, το οποίο θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τις μετακινήσεις, παραμένει στο συρτάρι του Υπουργείου Υποδομών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr