Παρουσιάζοντας στοιχεία για την πρόοδο των εργασιών, ο κ. Μυλόπουλος γνωστοποίησε ότι στη βασική γραμμή ολοκληρώθηκαν οι σήραγγες σε ποσοστό 100%, το οικονομικό αντικείμενο σε ποσοστό 59%, τα έργα πολιτικού μηχανικού κατά 86%, τα αρχιτεκτονικά κατά 58% και τα ηλεκτρομηχανολογικά σε ποσοστό 9%.
«Το έργο της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης οδεύει προς το τέλος, όσο και αν κάποιοι δεν αντέχουν να το παραδεχθούν» υποστήριξε ο κ. Μυλόπουλος. Όπως σημείωσε, οι σιδηροτροχιές θα έχουν τοποθετηθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2019, το πρώτο τρένο θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη τον Φεβρουάριο του 2019, το αμαξοστάσιο θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2019 και η δοκιμαστική λειτουργία του έργου θα ξεκινήσει στο τέλος του 2019.
Σχετικά με την αποσυμφόρηση των εργοταξιακών καταλήψεων, ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι προχωρούν η αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην οδό Μοναστηρίου, από την Μιχαήλ Καλού έως την περιοχή της πλατείας Δημοκρατίας, στο ξενοδοχείο Holliday Inn, ενώ μέχρι το τέλος Ιουνίου προγραμματίζεται η αποκατάσταση της κυκλοφορίας προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό (προς τα δυτικά) με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Στην ίδια περιοχή αποκαθίσταται και η αριστερή στροφή από την οδό Μοναστηρίου προς την οδό Λαγκαδά. Επιπλέον, προχωρά η αποκατάσταση της οδού Εγνατία στο Σιντριβάνι. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος του μήνα θα αποκατασταθούν οι τρεις λωρίδες προς τα ανατολικά και εντός του Ιουλίου δύο λωρίδες προς τα δυτικά. Αποκατάσταση της κυκλοφορίας θα γίνει και στην οδό Σόλωνος, μεταξύ της οδού 25ης Μαρτίου και του πάρκου Μηνά Πατρικίου.
Σε ό,τι αφορά μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό της πόλης, ο κ. Μυλόπουλος, ανέφερε ότι "μετά και την αυτοψία των επικεφαλής της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την περασμένη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη -και σε πείσμα πολλών- ο δρόμος για τη χρηματοδότηση του έργου των επεκτάσεων από κοινοτικούς πόρους είναι ανοιχτός».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr