Προοπτική, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, είναι να συνδεθεί στη συνέχεια με την Αρχαία Ολυμπία και με την Καλαμάτα ώστε να κλείσει το «δαχτυλίδι» της Πελοποννήσου.
Αναφερόμενος στη σημασία του έργου έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι μετά την παράδοση του έργου της Ολυμπίας Οδού μηδενίστηκαν σχεδόν τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, επισημαίνοντας ότι για την υλοποίηση του έργου συνεργάστηκαν οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις.
Ο υπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει γυρίσει σελίδα στο χώρο των δημοσίων υποδομών αναφέροντας ότι τα έργα κατασκευής έργων οδικών αξόνων έχουν την δική τους σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξης της χώρας και την ενίσχυση της αξιοπιστίας της.
Στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτης Παπανικόλας τόνισε πως το έργο της Ολυμπίας Οδού αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο απαιτητικά έργα που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Τα στοιχεία που παρουσίασε είναι χαρακτηριστικά του μεγέθους του έργου. Όπως είπε πρόκειται για ένα αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών 200 χιλιομέτρων, που διατρέχει τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, με μεγάλο μήκος σηράγγων, με 209 γέφυρες και με ιδιαίτερα πυκνό δίκτυο κόμβων και με ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών συντήρησης και ασφάλειας. Επίσης με δύο υπερσύγχρονα κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας σε 24ωρη λειτουργία, με τέσσερις τεχνικές βάσεις λειτουργίας και συντήρησης, με στόλο 55 οχημάτων και μηχανημάτων έργου και με περισσότερους από 550 εργαζομένους, που φροντίζουν καθημερινά για τη συντήρηση του δρόμου και την άμεση αντιμετώπιση κάθε συμβάντος.
Σε χαιρετισμό του o Πρόεδρος της Ολυμπίας Οδού Christophe Pelissie du Rausas, αναφέρθηκε στην σημασία της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ εταιριών και ανθρώπων από διάφορες χώρες του κόσμου με διαφορετικές νοοτροπίες για την επιτυχή υλοποίηση του έργου της Ολυμπίας Οδού. Το συγκεκριμένο έργο συμβάλλει στην ενίσχυση των αναπτυξιακών προοπτικών της περιοχής και γενικότερα της οικονομίας της χώρας, επισήμανε ο κ. Pelissie, τονίζοντας ότι στη διάρκεια κατασκευής του δόθηκε προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχουν θανατηφόρα ατυχήματα από τον Μάρτιο που παραδόθηκε.
Στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ Δημήτριος Κούτρας, ανέφερε ότι το γεγονός ότι η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου βρέθηκε στη δίνη μιας οικονομικής κρίσης πρωτόγνωρης για την Ελλάδα, που οδήγησε το έργο να σταματήσει για 2,5 χρόνια, μας κάνει να νιώθουμε μεγάλη ικανοποίηση που τον Μάρτιο του 2017 κατορθώσαμε να παραδώσουμε στους κατοίκους της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδας ένα υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο, σχεδιασμένο με τους πιο πρόσφατους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς τόσο σε θέματα οδοποιίας και ασφάλειας χρηστών όσο και εξοπλισμού σηράγγων με τα πιο σύγχρονα συστήματα αυτόματης επιτήρησης και ελέγχου».
Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ομιλία του στο τεράστιο ανασκαφικό έργο κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου και συνέβαλε τόσο στον εμπλουτισμό της αρχαιολογικής γνώσης, όσο και στην ανάδειξη σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων μέσα από σωστικές εργασίες σε πολλά σημεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr