Σε εκδήλωση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της Ferrovie Dello Stato Italiano Τζιοβάνι Ρόκα δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του ομίλου που εκπροσωπεί και για τη διεκδίκηση της διαχείρισης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού, αλλά υπογράμμισε ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχει η απόκτηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/ Rosco).
Επίσης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν απέκλεισε περαιτέρω δραστηριοποίηση και σε άλλους τομείς μελλοντικά, όπως π.χ. στα logistics.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης επεσήμανε ότι από το Φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των 500 εκατ. ευρώ από τον όμιλο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχίζοντας από την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για την διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης.
Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διαρκεί τρεις ώρες και 20 λεπτά, ενώ σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr