Αντικείμενο της σύσκεψης αποτέλεσαν τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα προς την Πάτρα και ειδικότερα:
α) Το έργο Ψαθόπυργος – Μποζαΐτικα
β) Η επιλογή του τρόπου διέλευσης από την πόλη της Πάτρας και η σύνδεση με το λιμάνι
γ) Η ολοκλήρωση του άξονα Κιάτο – Πάτρα, τα Χρονοδιαγράμματα και τα Χρηματοδοτικά μέσα.
Ύστερα από εκτενή ενημέρωση και ανάλυση δόθηκαν κατευθύνσεις και ελήφθησαν αποφάσεις, σύμφωνα με τις οποίες:
- Το έργο Ψαθόπυργος – Μποζαΐτικα δημοπρατείται άμεσα σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό και προγραμματισμό και με χρηματοδότηση από το CEF, (Connecting Europe Facility) σύμφωνα με την κοινή Υπουργική απόφαση Υπουργών ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ. και Ανάπτυξης.
- Προχωρά η μελέτη για την διέλευση της Πάτρας σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη που έχει συνταχθεί και τις σχετικές εντολές του Υπουργού ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ.
- Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση όλων των έργων μετά την υπογραφή της σύμβασης 715 (Κιάτο-Ροδοδάφνη).
Ο Υπουργός έδωσε εντολή, το κόστος των έργων και κυρίως των προς δημοπράτηση, να είναι απολύτως τεκμηριωμένο και με την μέγιστη δυνατή οικονομία, χωρίς βεβαίως να θίγεται η πληρότητα, η ποιότητα και η ταχύτητα ολοκλήρωσης.
Το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη – Προμαχώνα), με διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωση του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr