Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Παρά τη συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και την υπερφορολόγηση στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, πετύχαμε να βελτιώσουμε το EBITDA του εξαμήνου κατά 11,4%, εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας.
Με τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League από την πλευρά μας και την σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με 9 ποδοσφαιρικές ομάδες - μεταξύ των οποίων τις εμπορικότερες και πλέον ανταγωνιστικές - πετύχαμε σημαντική μείωση των σχετικών δαπανών αρχής γενομένης από την αγωνιστική σαιζόν 2018-2019, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στους συνδρομητές μας πρόσβαση και στο Ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.
H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.
Τέλος, με την συνεχή αναβάθμιση των OTT υπηρεσιών μας (Nova GO και Nova On Demand) βελτιώνουμε καθημερινά την συνολική εμπειρία των συνδρομητών μας, ενώ λανσάραμε τις υπηρεσίες Nova Energy στο πλαίσιο του διαρκούς στόχου μας για ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των ελληνικών νοικοκυριών».
- Η Nova αριθμεί 952 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 672 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 555 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 463 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
- H ζήτηση και η συνδρομητική βάση στην λιανική συνεχίζουν να επηρεάζονται από τον συνδυασμό της υπερφορολόγησης του κλάδου και την χαμηλή αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
- Διμερείς συμβάσεις με εννέα ΠΑΕ της Super League, οδηγούν σε μείωση του κόστους δικαιωμάτων ελληνικού ποδοσφαίρου κατά 25% - Το αθλητικό περιεχόμενο της Nova ενισχύεται σημαντικά με την προσθήκη του Ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 280 χιλιάδες. Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 41,6%.
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Στο 1ο εξάμηνο του 2018 οι ενεργοί συνδρομητές LLU ήταν 542 χιλιάδες.
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 463 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Οικονομικά Αποτελέσματα
Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το 1ο εξάμηνο του 2018, ανήλθαν στα €144,4 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2017. Το έσοδο από διαφήμιση είναι βελτιωμένο κατά 6,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova. Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%.
Το EBITDA του 1ου εξαμήνου του 2018 ανήλθε στα €17,9 εκατ., έναντι €16,1 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2017.
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός στις 30 Ιουνίου 2018 ανέρχεται σε €257,5 εκ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
- Η Εταιρεία άσκησε τον Φεβρουάριο του 2018 το μονομερές δικαίωμά της για τον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων Super League μεταξύ της Εταιρείας και των 15 ΠΑΕ για την αγωνιστική σεζόν 2018-2019. Για τη σεζόν 2018-2019 έχει υπογράψει διμερείς εμπορικές συμφωνίες με εννέα ΠΑΕ, μεταξύ των οποίων και τα 3 κορυφαία brands, ΑΕΚ, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ, που διεκδικούν τον τίτλο στο ελληνικό πρωτάθλημα και διακρίνονται στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
- Με στόχο την ενίσχυση του τηλεοπτικού της περιεχομένου η Εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση των δικαιωμάτων του Ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (Serie A TIM) το οποίο αποτελεί το πλέον ανερχόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Παράλληλα, ανανέωσε τα δικαιώματα του Γαλλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, ενώ απέκτησε το Κύπελλο, το Λιγκ Καπ και το Σούπερ Καπ Γαλλίας, καθώς και το πρωτάθλημα Αυστρίας, αλλά και τα Κύπελλα Ρωσίας και Τουρκίας.
- Παράλληλα, η Εταιρεία προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με την MGM (Metro Goldwyn Mayer) και ανανέωσε την μακρόχρονη συνεργασία της με την 21st Century Fox, αλλά και με το στούντιο της HBO. Οι συνεργασίες με ορισμένα από τα μεγαλύτερα studios του Hollywood, εξασφαλίζουν αποκλειστική πρόσβαση σε βραβευμένες κινηματογραφικές ταινίες και δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές που προσφέρονται τόσο μέσα από τα κανάλια Novacinema, όσο και μέσω των υπηρεσιών Nova GO και Nova On Demand. Παράλληλα, η Εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας με το δίκτυο Discovery Communications για τη μετάδοση των καναλιών Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Showcase HD και των Eurosport1, Eurosport1 HD και Eurosport2.
- Αποβλέποντας στην πλήρη κάλυψη του συνόλου των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού για ψυχαγωγία, επικοινωνία και ενέργεια η Εταιρεία λάνσαρε τον Ιούνιο του 2018 την υπηρεσία Nova Energy προσφέροντας στους συνδρομητές της μια ενιαία ολοκληρωμένη εμπειρία υπηρεσιών κάτω από το ιδιαίτερα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand Nova.
- H Εταιρεία, αξιοποιώντας τις εκτεταμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές της και την υψηλή τεχνογνωσία του στελεχιακού της δυναμικού προχώρησε πρόσφατα σε σημαντικές συνεργασίες για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με κορυφαίες εταιρείες όπως: Ελληνικά Πετρέλαια, ΦΑΓΕ, Εταιρεία Διαχείρισης Αερίου και Pet City.
- Με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας συνδρομητή η Εταιρεία λάνσαρε μια σειρά από νέες δυνατότητες για τις υπηρεσίες Nova GO και Nova On Demand, όπως η υπηρεσία Nova GO extra, που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο του Nova GO μέσω 2ης συσκευής (laptop, tablet, smartphone) και η υπηρεσία Νova offline viewing, που παρέχει τη δυνατότητα στους συνδρομητές να κατεβάζουν προγράμματα από το Nova GO στη συσκευή τους και να τα βλέπουν όποια στιγμή επιθυμούν χωρίς σύνδεση στο Internet. Επιπλέον, η υπηρεσία Nova GO μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί και εκτός Ελλάδος από συνδρομητές που ταξιδεύουν εντός ΕΕ, σε εναρμόνιση με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τη φορητότητα Υπηρεσιών OTT (EU Portability Regulation).
- H Εταιρεία υπέγραψε Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών με την ελβετική εταιρεία «LINXX HOLDING S.A.» για την πώληση του ποσοστού 99,31% που κατείχε στην θυγατρική της εταιρεία με την επωνυμία FORTH-CRS. Η πώληση της FORTH-CRS είναι μέρος του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Forthnet και εντάσσεται στην στρατηγική ενίσχυσης των κυρίων τομέων στους οποίους διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και συνδυασμένων υπηρεσιών (Pay TV/3Play), ενώ αναμένεται να συμβάλει στις πρωτοβουλίες της Εταιρείας για τη βελτίωση της ρευστότητάς της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr