Ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι εδώ και καιρό «ψάχνεται» για να επιστρέψει σε έναν κλάδο που άπτεται των καλλυντικών αλλά με έμφαση στα φυσικά υλικά.
Η χώρα λόγω του μικροκλίματος, αλλά και του ισχυρού brand που έχει στον τουρισμό, μπορεί να αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη μιας νέας δραστηριότητας με έμφαση στα φυσικά καλλυντικά. Τα τελευταία έχουν μεγάλη διείσδυση στις αγορές τις Ασίας που καλπάζουν σε ζήτηση και στις οποίες η χώρα είναι πολύ κοντά. Επίσης μπορεί τα φυσικά αυτά προϊόντα να βασιστούν στη μεγάλη βιοποικιλότητα της χώρας. Άλλωστε αυτός είναι κι ένας άξονας ανάπτυξης της φαρμακοβιομηχανίας και της βιομηχανίας καλλυντικών κι έχει παρουσιαστεί από πέρυσι σε ειδική μελέτη που είχε εκπονήσει το υπ. Οικονομίας για τον κλάδο παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη.
Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα της Le Figaro χτες, είναι πιο πιθανό, σύμφωνα με παρατηρητές, ότι ο γαλλικός όμιλος θα μπορούσε να ενδιαφέρεται λόγω της γεωγραφικής θέσης της Ελλάδας, του μικροκλίματός της και του εξειδικευμένου προσωπικού.
Στο φόντο αυτό πληροφορίες αναφέρουν ενδιαφέρον για συνέργεια με την APIVITA της οικογένειας Κουτσιανά, που έχει καταγράψει μια μεγάλη πορεία στον κλάδο με έντονη εξωστρέφεια αλλά λόγω της κρίσης αντιμετωπίζει τα κλασικά προβλήματα που έχει κάθε ελληνική επιχείρηση.
Το αν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας προσπάθησε να στηρίξει μια ενδεχόμενη συνεργασία θα φανεί. Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρουν επενδυτικοί παράγοντες, κάτι τέτοιο θα είναι πολύ καλό για τη χώρα. Στο μεταξύ πάντως παράγοντες που βρίσκονται κοντά σε στελέχη της L’ Oreal έχουν προβεί σε επενδύσεις σε εξοχικές κατοικίες στη Μήλο, την οποία λατρεύουν και προβάλλουν με κάθε τρόπο στη Γαλλία. Άλλωστε ο γεωλογικός πλούτος του νησιού είναι μοναδική πρώτη ύλη ακόμη και για καλλυντικά, κάτι που έχει ήδη κατά νου η άλλη μεγάλη γαλλική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο νησί, η imerys.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr