Υπενθυμίζεται ότι το 2018 η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company» η οποία και δίνει έμφαση και απευθύνεται στους καταναλωτές κάθε ηλικίας. Έτσι έχει εντάξει ροφήματα όπως ο καφές ή το τσάι στην γκάμα της ενώ βλέπει και άλλα καινοτόμα προϊόντα. Παράλληλα, στην Ελλάδα η Coca Cola Τρία Έψιλον έχει αναπτύξει και ένα ευρύ δίκτυο στην διανομή αλκοολούχων ποτών (14 μάρκες, ανάμεσα τους το Famous Grouse, Campari, Cutty Shark, Jack Daniel's, Finlandia, Ούζο Πλωμάρι κ.α.).
Όπως φαίνεται λοιπόν, με βάση πληροφορίες, και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξετάζει το ενδεχόμενο να μπει στον κλάδο διανομής, καθώς ήδη έχει εκτεταμένο δίκτυο, για ένα εμβληματικό Brand, το Bacardi στην Ελλάδα. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, πέρα από τη ΑΖ και η εταιρεία Mantis, (έχει καταθέσει ενδιαφέρον για τη Μαλαματίνα) διεκδίκησαν τη διανομή του εμβληματικού ποτού.
Να σημειωθεί ότι το Bacardi διανέμει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ ενώ μαζί με το ρούμι πάνε «πακέτο» και η βότκα Grey Goose, τα blended Scotch ουίσκι Dewar’s, το τζιν Bombay Sapphire, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους Martini.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr