Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία σημειώνει πως «η επαναξιολόγηση εμπίπτει στη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική του Ομίλου, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση στην ανάπτυξη, με τρόπο ώστε οι μάρκες να αυξάνουν την προστιθέμενη αξία τους και να ενισχύουν το εταιρικό χαρτοφυλάκιο.
Χωρίς να αναφέρεται μια πιθανή πώληση η ανακοίνωση έχει πυροδοτήσει σενάρια που πάντως πηγές της εταιρίας δεν τα επιβεβαιώνουν.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «με δεδομένο ότι η ελληνική αγορά αποτελεί προτεραιότητα για τη Unilever, η στρατηγική αναθεώρηση γίνεται με γνώμονα την αναζήτηση του πλέον αποδοτικού μοντέλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των τοματικών προϊόντων» προσθέτοντας ωστόσο ότι «το σχέδιο αναθεώρησης θα εξετάσει όλες τις πιθανές εναλλακτικές».
Στην αγορά όμως επικρατεί έντονη φημολογία ότι οι αποφάσεις έχουν ήδη δρομολογηθεί προς αυτή την κατεύθυνση και πως έχει ήδη ξεκινήσει η αναζήτηση ενδιαφερόμενων επενδυτών.
Σημειώνεται ότι Unilever εξαγόρασε, το brand Pummaro από την Μέλισσα – Κίκιζας, το 1999.
Γιώργος Αλεξακης